“Little one” Hannah Delisha pula bagi hint seperti sedang hamil

7,795 views

Kebelakangan ini, ada beberapa pelakon dah mengumumkan bahawa diri mereka sedang hamil seperti Wawa Zainal dan juga Ayda Jebat.

Tak lupa juga ada ura-ura mengatakan beberapa lagi pelakon sedang hamil namun ianya hanyalah spekulasi dan belum ada jawapan dari ruan punya badan, ini termasuk berita tentang Neelofa dan juga Intan Ladyana.

Yang paling latest, tiba-tiba ada berita tentang pelakon jelita dari Singapura iaitu Hannah Delisha yang turut mendapat perhatian peminat yang bertanay sama ada dirinya sedang hamil.

Ini gara-hara satu entry yang dimuatnaik oleh Hannah Delisha beberpa hari lepas, yang mana ada menulis satu caption seakan memberi hint bahawa dirinya sedang berbadan dua.

Caption itu ditulis setelah Hannah Delisha upload gambar bunga putih. Ini caption yang mengundang persoalan dari para peminatnya. “Little ones, si kecil.

Sungguhpun tulisan caption amat simple, akan tetapi ada beberapa peminta yang merasakan ianya bagaikan satu hinta atau petanda kemungkinan Hannah Delisha kini sedang berbadan dua.

Pengguna bernama Watielaiari menulis: “Wah, ini macam hint seperti dah ada baby.

Komen berkenaan dijawab oleh pengguna lain bernama Hazellia: “Watielaiari, betul saya pun ada rasa sebegitu.

Kemudian ada seorang lagi peminat bernama Nisharawr menulis: “Kak Hannah, hehe, betulah macam ada hint je ni.” Tulisnya sambil ada emoji tersenyum.

Kesemua komen dan pertanyaan dari para peminatnya itu tak dijawab oleh Hannah Delisha. Sehingga kini masih belum ada jawapan dari tuan punya badan.

Untuk info Hannah Delisha atau nama penuhnya Hannah Adlina Blackburne Birch, 24 tahun bernikah dengan rakan artis dari Singapura iaitu Iman Shah, 32 tahun. Hannah mual mendedahkan perkahwinan mereka pada bulan Februari yang lepas.