Pernah ke tanah suci tapi belanja berkembann pula, netizen persoal Kinah

4,188 views

Nama aktress tanah air Sharifah Sakinah semestinya sudah tidak asing lagi bagi masyarakat kita. Pelakon yang sememangnya tak lekang dengan pelbagai isu dan selalu berimej terdedahh. Yang terbaru, dia kini lagi sekali mengundang bualan para netizen.

Siapa yang tidak terlepas dari mengikuti drama bersiri popular iaitu Girlfriend Dari Neraka yang dibintangi oleh Sharifah Sakinah sendiri serta Aiman Hakim Ridza pastinya mengenali pelakon wanita ini.

Tambahan pula dengan sikap happy go lucky serta siakp bersahaja telah membuatkan namanya selalu menjadi buah mulut dan bualan para netizen yang selalu memerhatinya, terutama di laman IG.

Apabila Sharifah Sakinah baru-baru ini telah memuat naik satu gambar di media sosial Instagram miliknya, dengan imej yang dikatakan berkembann, ianya lantas jadi tumpuan para netizen.

Banyak komen dari netizen yang kurang senang dengan tindakan aktress itu, serta ada yang menulis Sharifah Sakinah bagaikan tak terkesan walaupun sudah hadir ke tanah suci sebelum ini.

Ini antara komen netizen: “Bukan dah pergi Mekkah, pastu pakai macam ni”

Diimbas kembali, sebagai rekod, Sharifah Sakinah kini dah pun berkahwin dengan pilot bernama Alif Adha pada 28 Mac 2015 dan telah dikurniakan seorang cahaya mata yang diberi nama Anais Adha yang dilahirkan pada 24 Mei 2017.

Sharifah Sakinah pernah memenangi Artis Lawak Popular di Anugerah Lawak Warna ke -2 pada tahun 2014.

Bagi yang tidak tahu, Sharifah Sakinah merupakan adik kepada dua pelakon popular Malaya iaitu Sharifah Shahirah dan juga Sharifah Haslinda. Malah pelakon dan pengacara popular Sherry Alhadad juga merupakan ibu sedara beliau.

Sharifah Sakinah sememangnya selalu berimej seperti ini dan ia bukan lah merupakan perkara yang baru. Doakan semuanya baik-baik sahaja untuk Kinah.