Sempena hari bapa, Fizz Fairuz dapat berita isteri hamil anak keempat

2,285 views

Sempena hari bapa yang disambut, Datuk Fizz Fairuz telah mendapat hadiah yang cukup bermakna buat dirinya.

Pelakon berumur 41 tahun ini mengesahkan bahawa isteri tercinta, pelakon Almy Nadia disahkan telah hamil anak ke empat.

Fizz Fairuz memaklumkan hal yang gembira itu melalui satu entri di laman Instagram miliknya pada hari ini.

Sempena hari bapa, Fizz muatnaik aktiviti seharian bersama keluarganya, seperti menyanyi karaoke bersama anak-anak.

Kemudian anak-anak ada membuat kad ucapan kepada Fizz Fairuz. Almy Nadia juga dilihat telah berikan hadiah kepada suaminya itu. Di gambar terakhir, Fizz Fairuz ada upload dua alat pregnancy test.

Ini captionnya: “Thank you ingat kat papa, harapnya korang akan ingat lah jasa papa masa muda sampai lah korang tua, okey. Terima kasih semua kesayangan papa, thank you mama. Apabila sudah jadi bapa club ni kenalah bagi ucapan dan hadiah, tapi hadiah last sekali paling bermakna (merujuk gambar pregnancy test) syukur sangat.”

Menerusi satu laporan Berita Harian, Fizz Fairuz menyatakan isterinya Almy telah buat dua kali ujian kehamilan untuk confirmkan dirinya dah hamil.

“Almy buat ujian sebanyak dua kali dan dia buat guna alat yang berbeza. Syukur, alhamdulillah, rezeki untuk saya, isteri dan anak-anak. Sekrang ni ssteri saya dah hamilk dan usia kandungan sekitar 15 minggu.”

“Ada yang kata ini merupakan rezeki anak PKP, macam-macam lah. Apapun, saya terima rezeki ini dengan lapang dada. Semoga semua urusan akan dipermudahkan untuk Almy Nadia.”

Mempunyai tiga orang anak perempuan, Fizz Fairuz menyatakan dia harap boleh lah dapat rezeki, namun tak berapa kisah tentang jantina anaknya itu.

“Biarlah, semuanya ketentuannya. Jika boleh memang mahu anak lelaki kerana sekarang semuanya girl. Tapi biar apa pun jantinanya, kami terima saja dengan hati terbuka.”

Untuk info pasangan Fizz Fairuzz dan Almy Nadia bernikah pada tahun 2014.