Kenapa kahwin di usia 74 dan 67 tahun, Ini komen pengantin

3,656 views

Jika ditanya tentang persoalan berkait dengan jodoh, sudah semestinya setiap manusia mempunyai dan ada pasang impian untuk berkahwin dengan pasangan cinta hati masing-masing. Ini merupakan fitrah semula jadi bagi setiap naluri hati buat kaum adam dan juga hawa. Baru-baru ini jadi viral apabila ada seorang jurugambar yang dikenali sebagai Nash Nasrul telah berkongsi pengalamannya menjadi…

Keep Reading

Kena bahan sebab gigil, Ardell akhirnya cerita apa yang berlaku

2,570 views

Pasangan pengantin baru Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana telah jadi viral kerana video gigil ketika majlis pernikahan mereka. Ternyata ada pihak yang membahan mereka kerena hal berkenaan. Ardell aku di agak terasa setelah kena bahan sesetengah netizen dek kerana video yang dia Nampak gigil ketika disarungkan cincin. Selebriti berumur 29 tahun ini memberitahu itu adalah…

Keep Reading

Anak tak jadi bersanding, mak ayah naik pelamin ganti pengantin

4,093 views

Sudah pasti semua pasangan pengantin yang mendirikan rumah tangga mahu merancang majlis perkahwinan seperti mana yang mereka mahukan tetapi langit tak semestinya cerah. Itulah satu kejadian yang terjadi kepada pasangan pengantin baru ini apabila berlaku perkara yang tidak sama sekali dijangka oleh mereka berdua. Menurut pengantin baru yang dikenali sebagai Fatheen ini, ibunya telah sediakan…

Keep Reading

Apa ni makcik, respon Sufian Suhaimi lepas kena sekolah

2,896 views

Komen padu dari seorang wanita (yang dah boleh pangkat makcik) kepada penyanyi Sufian Suhaimi telah jadi bualan ramai hari ini. Wanita berstatus makcik itu telah memberi pendapatnya tentang penampilan terkini Sufian nampak seperti dah tak terurus sekaligus seakan memperlihatkan dirinya dalam kekecewaaan. Sufian dilihat telah melayan komen makcik itu dan menulis kembali dengan menjelaskan penampilan…

Keep Reading

Disebalik kisah pernikahan Ardell dan Nadzmi, jom baca kisahnya

4,790 views

Selebriti Ardell Aryana akhirnya mendedahkan bahawa dirinya pernah menolak untuk menjadi teman hidup buat Nadzmi Adhwa yang kini menjadi suaminya. Hanya bermula dengan tanggapan sebagai adik yang juga kawan baik (best friend), akhirnya Nadzmi Adhwa menjadi suami kepada Ardell. Mereka berdua telah mengenali dan berkawan selama 8 tahun. Ardell atau nama penuhnya Nurul Hidayah, mendedahkan…

Keep Reading

Ini kisah yang berlaku, mengapa wanita ni pakai tudung plastik

4,781 views

Satu gambar jadi viral yang mana ada wanita dilihat telah pakai plastik merah kat bahagia kepala menutupi rambutnya sebagai ganti kepada tudung, katanya ini berlaku sebab terpaksa sebab tudung terciri lantas ianya jadi tumpuan netizen. Gambar wanita dikenali sebagai Nur Fariza Mohd,yang mesra disapa Jai telah mula jadi viral selepas satu tweet telah di share…

Keep Reading

Sweetnya, Ude Wahid buat kejutan sambut hari lahir Izreen Azminda

2,880 views

Setelah selesai sesi berpantang sejak melahirkan anak yang kedua pada bulan julai yang lalu pelakon Izreen Azminda juga telah berkongsi gambar langsing dan kurus persis anak dara di laman sosial Instagramya baru-baru ini. Ternyata penampilan Izreen Azminda semestinya masih tetap cantik walaupun telah mempunyai dua anak. Terbaru, dia yang lagi sekali telah berkongsi gambar sekitar…

Keep Reading

Ini bukan gurauan dan jangan ambil mudah

3,579 views

Artis popular tanah air, Nazim Othman telah menyatakan bahawa dia amat bersimpati dengan apa yang terjadi pada penyanyi baru nak up yang kian meningkat naik iaitu Zynakaal apabila dia ditahan polis akibat mencderakan pekerja di satu stesen minyak. Jelas pelakon kacak ini, sebenarnya dia tidak lah rapat sgt dengan Zynakaal tetapi jelas Nazim lagi, karektor Zynakaal…

Keep Reading

Saya hilang kata-kata, rasa kosong – Luahan hati Sharnaaz Ahmad

4,325 views

Untuk jaga perasaan oleh kedua-dua pihak keluarga, Sharnaaz Ahmad memberitahu dia masih lagi tak sedia nak share dgn lanjut tentang status perkahwinan dengan isteri, Noor Nabila, yang juga kakak kepada selebriti popular Neelofa. Jelas Sharnaaz Ahmad, dia risau jika ada percakapan atau komennya itu kelak hanya akan mengeruhkan lagi keadaan yang sedang melanda rumah tangganya.…

Keep Reading

Gadis ini viral tengah cari jodoh, suka lelaki pakai spec

4,988 views

Zaman IT serta zaman yang serba moden membolehkan kita semua tak kira lapisan usia menyebabkan ada di antara dalam kalangan masyarakat kita bertemu jodoh serta berkahwin melalui media sosial. Malah, ramai sebenarnya dalam golongan komuniti kita bertemu dengan pasangan hidup mereka sehingga membawa ke jinjang pelamin. Dengan kehebatan teknologi media sosial yang kian meluas digunakan…

Keep Reading

Go to Top