Author

admin - page 3

admin has 452 articles published.

Perkahwinan berakhir, Sharnaaz lepaskan Nabila sebagai isteri

1,018 views

Berkahwin pada tahun 2017, kini rumah tangga yang dibina pelakon Sharnaaz dan Noor Nabila berakhir. 3 tahun melayari bahtera perkahwinan pada hari ini, didedahkan bahawa secara rasmi bahawa Sharnaaz telah melepaskan Nabila sebagai isterinya pada tarikh 9 Julai yang lepas. Sharnaaz melafazkan talak kepada kakak Neelofa itu di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan. Menerusi satu…

Keep Reading

Dilihat di mahkamah, ada speku perkahwinan dilanda badai, ini jawapan Izreen

798 views

Pelakon Izreen Azminda pernah diuji setelah terpalit dengan kisah yang agak besar ketika berkahwin dengan pemuzik Ude Wahid pada tahun 2017. Sejak itu, Izreen Azminda telah menerima pelbagai komen kurang murni kepadanya, sehinggalah dia tutup ruang komen di laman media sosial. Masa berlalu dan setelah hampir 3 tahun usia perkahwinan mereka berdua, ada pula kata…

Keep Reading

Dia terlalu muda, Zizan tak ada perasaan pada Hawa Rizwana

681 views

Nama Zizan Razak acapkali dikaitkan dengan kisah percintaan dengan gadis yang cantik dan jelita. Ramai bekas kekasih Zizan ni memang bukan caang-calang orang, cun melecun semuanya. Kali ini, yang terkini, pelawak berumur 36 tahun ini dikatakan sedang hangat bermain cinta dengan gadis jelita bernama Hawa Rizwana, 25 tahun. Hawa merupakan pembaca berita dan pengacara rancangan…

Keep Reading

Gambar majlis nikah Zarina Anjoulie, ramai teruja tengok keluarga mertuanya

713 views

Zarina Anjoulie kini selamat menamatkan zaman solonya dengan jejaka bernama Eilyas. Pasangan ini selamat diijabkabulkan pada hari Jumaat yang lalu di pejabat agama di Negeri Sembilan. Pernikahan ini dibuat secara sederhana sahaja dan dihadiri ahli keluarga dan teman rapat. Sebaik sahaja disatukan sebagai pasangan suami isteri, Zarina dan suami buat amjlis makan-makan secara sederhana di…

Keep Reading

Respon Permaisuri setelah mural wajah Agong diconteng

900 views

Memang tak sangka, satu perbuatan kurang elok telah dibuat di mural yang di lukis di dinding yang meruapkan lukisan beberapa tokoh seperti Perdana Menteri dan juga Yang Dipertuan Agong Malaysia. Lukisan mural gergasi dengan wajah wira dan pemerintah negara ini telah dilukis oleh Suhaimi Ali yang dibuat di Taman Cahaya Alam terletak di bahagian tepi…

Keep Reading

Ernie Zakri, Syamel umum kahwin tahun depan

690 views

Pasangan penyanyi popular, Ernie Zakri dan Syamel sebelum ni sering dikaitkan sedang jalin hubungan istimewa. Dan kini mereka dikatakan sedang rancang untuk bersatu sebagai pasangan suami isteri pada tahun depan. Bagi Ernie, dia akui bahawa Syamel merupakan jejaka yang ada menepati ciri untuk jadi suaminya. “Buat masa sekarang, calon suami merupakan jejaka yang kalian dah…

Keep Reading

Bella Astillah selamat lahirkan baby girl, selfie bersama

1,775 views

Ini laporan terkini tentang penyanyi Bella Astillah yang juga isteri kepada penyanyi dan pelakon dari Singapura iaitu Aliff Aziz. Selebriti berasal dari Sandakan Sabah ini disahkan telah selamat melahirkan anak keduanya pada hari ini. Menerusi satu posting di media sosial, Bella Astillah telah muatnaik satu gambar selfie bersama bayi yang baru dilahirkan itu. Bella menyatakan…

Keep Reading

Tahniah Zarina Anjoulie selamat bernikah dengan Yas pagi tadi

1,943 views

Tahniah diucapkan buat pelakon Zarina Anjoulie kerana kini dah selamat menjadi isteri kepada jejaka pilihan hatinya iaitu Yas atau nama penuhnya Eilyas Azhar pada hari ini. Berita baik ini telah dilaporkan oleh portal media hiburan yang mana kawan kepada Zarina Anjoulie, iaitu seorang makeup artist bernama Aizat telah pun mengesahkan hal tersebut. Melalui laporan berkenaan,…

Keep Reading

Setelah Mira Filzah, Zarina Anjoulie akui sedang bersiap nak kahwin

1,492 views

Zarina Anjoulie Lavocah nama yang cukup penuh diselebungi pelbagai isu. Sebelum ini Zarina sibuk dengan aktiviti membantu orang dalam kesukaran ketika musim perintah kawalan pergerakkan. Dan tiba-tiba namanya meletus setelah adanya isu saman-menyaman antara beberapa selebriti lain. Hal berkenaan kini sedang dibicarakan di mahkamah dan ramai yang menanti perkembangannya, mklumlah ianya melibatkan sejumlah wang yang…

Keep Reading

Sekitar honeymoon Aiman dan Zahirah Macwilson di Langkawi

1,414 views

Kalau korang kaki Instagram, jika bukan je, dah tentu akan Nampak ramai artis Malaysia sedang bercuti di Pulau Langkawi. Tempat perlancongan popular di utara Malaysia itu memang jadi tumpuan rakyat Malaysia setelah tidak dibenarkan melancong di luar negara. Antara selebriti yang sedang bercuti di Langkawi ialah seperti Nora Danish dan adik beradiknya, Emma Maembong dan…

Keep Reading

Go to Top